Monday, May 18, 2009

taman negara endau rompin

kumpulan muslimat Usrah menjamu selera secara berkumpulan...makan ramai-ramai dalam satu talam

muslimin Usrah pun begitu...pakai kain pelikat mesti sarapan pagi

inilah hasil tangkapan ikan dengan kekawan di tepi lubuk


udang galah yang paling besar ditangkap oleh umpan aku sejak taman negara ini dibuka...kata staff taman negara di situ....

alhamdulillah, inilah hasil tangkapan aku setelah digoreng oleh aku

ni sebelah malam sementara menunggu barbeque siap

on the way nak pi tgk air terjun paling tinggi...member aku dari luar negara...

Air terjun yang paling tinggi di Taman Negara Endau Rompin...nak berenang disitu lebih baik lupa sahaja niat sebab dalam dan satu hal lagi arus yang kuat...

takder kerja lain...sementara menghirup udara bersih di awal pagi

berehat dulu menikmati bunyi-bunyi unggas dan burung

papan tanda base camp kat lubuk tapah...tempat ekspedisi ini bermalam

sejuk juga batu tempat aku bersandar...mana taknya...air sungai di pagi hari....

tunggu untuk sarapan bersama dengan kawan-kawan

ini geng-geng muslimin yang pi ekspedisi ini...

taklimat dari staff taman negara cara-cara nak survival dalam hutan

lubuk merekek salah satu lubuk kat taman negara endau rompin
roomate aku, budak junior MMU dan aku yang bertenggek kat pokok di tengah malam..takda dah idea nak posing maut...seluar basah bukan dok keluar...tapi dok redah air sungai...

nielah gambar lubuk tapah kat taman negara endau rompin...tak lalu nie tak sah mai ke sana


abdullah (roomate aku - yemen), lupa lak nama (saudi), mohamad tariq (libya),faris (saudi), aku, yazan (tebing barat, Palestin) Yusoff (jordon-palestin)

yazan (tebing barat, palestin) aku dan mohamad Nach (tebing barat, palestin)

bekok oh bekok...nie gambar aku waktu pi taman negara bekok kat Johor

bario

No comments:

Post a Comment